“ASAN xidmət” və “ASAN Kommunal” mərkəzlərinə, habelə səyyar “ASAN xidmət”ə edilən 56 315 müraciətdən əsaslandırılaraq imtina edilib (1%), 822 236 müraciət üzrə isə informasiya xidməti (xidmətlərin təşkili və göstərilməsi barədə məlumatların verilməsi) göstərilib (14,3%).
Bu, Prezident yanında Vətəndaşlara Xidmət və Sosial İnnovasiyalar üzrə Dövlət Agentliyinin 2020-ci il üzrə hesabatında öz əksini tapıb.
Hesabat dövrü ərzində 57 əsassız imtina halı (0,001%) qeydə alınıb.
Əsassız imtina halları ilə bağlı 39 vətəndaşa sonradan mərkəzlərə dəvət olunaraq xidmət göstərilməsi təmin edilib. Digər 18 müraciət üzrə məlumatlar müvafiq tədbirlərin görülməsi üçün aidiyyəti dövlət qurumlarına göndərilib.
Diasporpress.az